Dagen före dagen man fyller år.

Happy Birthday to you, Happy Birthday to you...
Fast nej, jag får vänta ett tag till innan det.
Hej alla söta!
Idag har jag mest tagit det lugnt och vilat upp mig för imorgon när jag ska ha gäster för att det är min födelsedag, yey!
Fast jag gick faktiskt upp ovanligt tidigt, klockan halv 10 faktiskt, rätt imponerande. Då åt jag och sen stack jag och pappa till affären och handlade allt som behövs inför morgondagen.
När vi var hemma igen så var det bara att städa på rummet och på toaletten, sen hade jag dagen fritt. Så jag har läst lite i Harry Potter och försökt att kolla på film (vilket självklart inte funkade), och ja, tagit det lugnt.
Om kaniner, fakta:

Jo, nu är det ju såhär att jag har en kanin på ca 9 år, tror jag. Det är så att hon sover och drickar konstant hela tiden. Om hon inte sover så dricker hon och om hon inte dricker så sover hon.
Idag så badade även jag och min syster henne i en liten balja, vilket hon verkligen hatade, så nu hatar hon oss också...... Men ren blev hon i alla fall!
Så nu vet ni, inte för att det var så intressant att veta, men har ingenting att skriva just nu!
Någon som ska glo på melodifestivalen senare ikväll? :D


Kommentarer
Anna

Hahahahahah! men kaniner är söta jue xD

love your blogg btw :D

2012-03-10 @ 19:04:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0