En vanlig fredag.

Tjenare alla bloggläsare!

Idag började skoldagen med idrott som vanligt, fast idag var inte idrotten lika rolig som den brukar eftersom vi hade innebandy, vilket jag verkligen hatar. Det är sjukt tråkigt. Aja, nu ska jag inte vara negativ, det är ju ändå fredag.
Sen så åt vi och det var tacos, riktigt mumsigt!
Efter det så jobbade jag lite med instuderingsfrågorna som jag fick idag, rätt dryg, men ja.. Och sen blev det matte med Moa och Emma (vår lärare). Man kan säga att det gick si sådär, hehe.

När skolan var slut fick jag skjuts av Albin hem, eller ja, hans pappa. Kommer hem och städar lite smått undan, resten får man ta ikväll *tänker jag*. Jag drack även en chai latte och kollade lite på Holby City med syrran, mys.
Sen gick jag bara upp och satte mig vid datorn och håller nu på att skriva ett fin fint inlägg, hihi.

Ikväll antar jag att det blir lite mys med pappa och syster, samt en massa godis. En helt vanlig fredagkväll, eller ja, en utan mamma. Hon är någonstans.. Var vet jag inte, men ja.
Förhoppningsvis kanske vi kan hyra en film, skräckfilm då förstås och kolla på den - även om det tillslut bara är jag som kollar, eftersom pappa somnar och syrran går upp på sitt rum.. Aja, skräckfilmer är bra även utan sällskap!

Om det är något ni vill att jag ska skriva eller lägga upp i bloggen så är det bara att säga till!

Puss & Kram sötisar !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0