Study makes me tired

Hej bloggen!

Idag är det så att jag har hemstudiedag. Yey! Men som sagt - hemstudiedag. Vi har fått en uppgift att sortera kläder efter grader och färg, som vi sen ska tvätta, torktumla och stryka. Rätt drygt och det kommer ta tid innan jag är klar, eftersom tvätten är i tvättmaskinen rätt länge..
Sen medans jag väntar på att det ska bli klart, så sitter jag och pluggar på provet till tisdag nästa vecka. Det är om ögat. Så mycket man får reda på som finns inuti ögat som man egentligen inte vill veta..
Aja, allt pluggandet gör mig i alla fall riktigt trött, men jag måste faktiskt plugga om jag ska få bra betyg på provet.
Fast nu ska jag istället ta en paus till att äta en vegetarisk lasange! Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0