Red hands.

Tja allihopa!

Änn så länge så har det varit en rätt slitsam dag. Jag gick upp vid halv 11, som vanligt, hehe! Men sen så åt jag frukost och tog de lugnt ett tag, sen följde jag med pappa ut och hjälpte honom att tvätta båda bilarna, vilket tog ca 2 timmar...
Och nu har jag röda händer så mycket som jag har gnuggat och torkat! Fast det är värt det, jag kommer nog att få lite chash för det senare, hihi!! Och det är ju positivt.

Igår så var det mest en mysdag för familjen. Jag var hemma, pluggade till provet i fysik som är nästa vecka. Eller så är det biologi, är inte riktigt säker, men i alla fall. Så jag tyckte att jag var rätt duktig som pluggade på en lördag. Egentligen skulle Nelly komma till mig, men hon blev sjuk, så då hade jag inget bättre att göra!
Sen kollade vi på lite film och åt chips lite senare på kvällen. Det var rätt mysigt!

Förresten, är det någon som helst som vet vart man köper en egen typ musikstudio eller vad man kallar det? Har velat ha en sån ett rätt bra tag, men har aldrig riktigt vetat var man köper det och hur mycket det kostar..
Om ni vet så kan ni ju skriva det? :) Vore skitsnällt isåfall!

Aja, nu ska jag skriva lite i min andra blogg, ciao! :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0