Typiskt..

Hola blogreaders!

Som ni såg att jag skrev innan så skulle jag glo på Ghost Whisperer som jag hade spelat in idag. Oturligt nog hade jag glömt att trycka på att spela in så det var inget Ghost Whisperer inspelat...
Jag som hade taggat att se det typ hela dagen, fatta vad lack jag blev. Istället fick jag kolla på Disney Channel, vilket inte är lika bra, men jag älskar ändå Disney!
Det blev lite Zack och Codys ljuva havsliv och sen that's so raven. Rätt kul faktiskt!
Sen precis innan man ska gå upp på sig rum, så sitter man och gosar med kaninen som sitter i syrrans knä när hon skriker till som fan.

Då visade det sig att kaninen hade börjat kissa på henne. Fuck vad jag blev rädd asså. Sen kunde jag inte sluta att garva, haha!
Aja, nu ska jag ligga och läsa den sista halvtimmen!

Puss & Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0